2013. október 13., vasárnap

Beindultunk!

Heeeló Nagyvilág.
Igen, lehet, hogy ezzel egy kicsit túlzottan is magabiztos vagyok. Na de hagyjuk. Attila vagyok, és ez itt a blogom. Számtalan film, amit eddig láttam, volt hozzá egy remek kritikám. Viszont amikor olvasok róla egy kritikát, teljesen más nézeteket vallott, mint én. Így hát megalapítom, első, saját blogomat a filmekről. Így én is ki tudom mondani, amit a filmről eddig még nem mondtak el, vagy amit az én nézeteim vallanak. Nem tudom mennyire lesz sikeres a blog, de remélem menni fog. És nektek, kedves olvasók, nektek is lesz lehetőségetek vélemény mondani kommentekben, amiket természetesen el is fogok olvasni. Lehetőségetek lesz továbbá javaslatot tenni, az ügyben, hogy milyen filmet kritizáljak le. Ti mondjátok, én megnézem, és írok róla valamit.
 Akárhogy is remélem, hogy sokan fognak olvasni. Leszögezném, hogy nem mindig lesz lehetőségem azonnal kritikát írni. Lesz, hogy egy nap kimarad, lehet, hogy egy hét, az elfoglaltságaim miatt, de lehet hogy egy nap kettő is. Minden filmszeretőt szívesen várok az oldalon. Előre is szeretnék mindenkitől elnézést kérni, akit esetleg megbántok, vagy éppen a kedvenc filmjét alázom porig. Az elsőkben azokat a filmeket fogom kritizálni, amiket korábban láttam, de sosem volt lehetőségem kritizálni. Most lesz. Előre is köszönöm mindenkinek, aki olvasni fogja a blogom. Attila voltam, és remélem, hogy még sokat fogunk találkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése