2013. október 23., szerda

Helyzet

Helló mindenki, ismét én vagyok. 

Biztosan észrevettétek, hogy mostanában nem volt bejegyzés. Nos, ez egyrészt amiatt volt, hogy nem volt túl sok szabadidőm, az utóbbi időben. 
Viszont.
Nem csak emiatt nem tudtam bejegyzéseket írni. Az utóbbi időben elgondolkodtam azon, hogy hányan olvasnak. Nem volt valami biztató az eredmény. Tudom, hogy még csak most kezdődött, de ennek ellenére elgondolkoztam azon, hogy van-e ennek értelme, és nem csak a hatalmas internet-világűrbe beszélek.

Szóval, most titeket kérlek meg, kedves olvasók, hogy válaszoljatok. Kérlek titeket, hogy kommentekben írjátok meg a véleményeteket, hogy van-e értelme annak amit csinálok, és hogy nektek is tetszik-e?

Kérek mindenkit, hogy legyen őszinte, mert ennek függvényében el tudom dönteni, hogy van-e értelme ennek szentelnem a szabadidőmet. 

Továbbá azt is kérném, hogy ha azt szeretnétek, hogy ez folytatódjon, akkor segítsetek alapanyagot biztosítani. Gondolok itt arra, hogy melyik filmet kritizáljam. 

Köszönöm mindenkinek, aki kommentel, vagy olvassa a blogot. Remélem a közeljövőben még tudunk együttműködni. 

Köszönettel, 
Tamás Attila, Főszerkesztő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése